سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
شرکت ها به طور فزایندهای نیاز به نرم افزار CRM را درک می کنند. آنها بدون داشتن سی آر ام، رقابت و رشد کسب و کار خود را دشوارتر از همیشه می بینند.
تماس با مامشاوره فناوری اطلاعات
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
توسعه وب سایت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
راه حل های فناوری اطلاعات
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
بازاریابی دیجیتال
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مزایای نرم افزار CRM
دلیل اصلی ایجاد برنامه های CRM ، آسانتر کردن کار برای صاحبان مشاغل و کارمندان آنها است. در حقیقت، این راهکارهای نرم افزاری در صورت استفاده صحیح می توانند فروش و بهره وری تیم را در کنار سایر شاخص های مهم کاری افزایش دهند. نرم افزار مناسب نه تنها کاهش هزینههای کار و زمان صرف شده برای خدمت رسانی به مشتری را در بر دارد، بلکه میتواند وجهه بسیار خوبی از تجارت شما را به مشتریان قدیمی و مخاطبان آیندهتان به نمایش بگذارد.
چرا CRM محبوب است؟
در هر کسب و کاری ارتباط موثر با مشتری ها از اهمیت ویژه ای برخورداره. در واقع هدف هر کسب و کاری ایجاد و نگه داشتن مشتری است. بحث های مربوط به مشتری انقدر مهمه که بحث مفصلی به نام “مدیریت ارتباط با مشتری” یا همون CRM به وجود آمده و قطعا یکی از لازمه های داشتن یک کسب و کار موفق است!
مهمترین ویژگی های CRM
ایجاد سرنخ و پیگیری فروش
CRM با قابلیت پیگیری مشتریان و پیگیری سرنخ ها می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.در صورتی که فرصت های فروش به درستی پیگیری نشوند به راحتی از دست خواهند رفت. CRM به شما نشان خواهد داد که چه زمانی می توانید به مشتریان فعلی خود پیشنهاد محصول و یا خدمت جدیدی ارائه کنید و همچنین به شما کمک می کند تا سرنخ های فروش (مشتریان بالقوه) را تا انجام فروش به خوبی پیگیری نمائید
یادآوری مهلت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
تجزیه و تحلیل یکپارچه
واضح است که داشتن صرفا حجم عظیمی از اطلاعات و داده ها بدون فهم رابطه بین آنها نمی تواند به کسب و کار شما کمکی کند.بنابراین نرم افزار CRM با تجزیه و تحلیل داده ها امکان تصمیم گیری در بخش های بازاریابی و فروش را برای شما فراهم می کند.
شخصی سازی ارتباطات مشتری
مهم ترین کاربرد نرم افزار CRM این است که اطلاعات کمی و کیفی مشتریان را ذخیره و سازماندهی نماید. پس از تماس مشتری با بخش خدمات، نمایندگان شما قادر خواهند بود که به تاریخچه روابط مشتری با کسب و کار شما مراجعه نموده و با صرف زمان اندکی از ارائه واکنش ها و پاسخ های تکراری پرهیز کنند.
تقویت ارتباط با مشتری
ایجاد حس اعتماد به گسترده شدن روابط میان مشتری و سازمان کمک می کند. نرم افزار CRM با ذخیره سازی اطلاعات مهم مشتریان در ایجاد حس اعتماد موثر است. اغلب مشتریان، با هر کسب و کاری بیش از یک بار ارتباط برقرار می کنند. بنابراین، بهتر است به منظور مطالعات تحلیلی آتی، تعاملات آنها را ثبت نمائید.
عملکرد انعطاف پذیر
حدود 41 درصد از مشتریان، تنها به دلیل ضعف سازمان ها در امر شخصی سازی، از این سازمان ها روی برمی گردانند. با این حال، نرم افزار CRM تمام اطلاعات مشتریان را در اختیار تیم شما قرار می دهد ، تا بتوانند تعاملات خودتان را با مشتریان را شخصی سازی نمایند.
نظرات مشتریان ما
ناصر عظیمی
مدیر عامللورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
سحر شاکری
مدیر عامللورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
اکبر ایمانی
مدیر عامللورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
رضا حقیقی
مدیر عامللورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
طرح قیمت گذاری را انتخاب کنید
کسب و کار
- حداکثر یک اپراتور گپ
- 100 راه انداز ChatBot
- 24/7 چت زنده
- ادغام ایمیل
- ادغام پیام رسان
- اطلاعات بازدیدکننده
- برنامه های تلفن همراه+ دسک تاپ
- پاسخ سریع
- کشیدن و رها کردن ابزارک ها
- یادداشت بازدیدکنندگان
- تجزیه و تحلیل گوکل
پریمیوم
- حداکثر دو اپراتور گپ
- 100 راه انداز ChatBot
- 24/7 چت زنده
- ادغام ایمیل
- ادغام پیام رسان
- اطلاعات بازدیدکننده
- برنامه های تلفن همراه+ دسک تاپ
- پاسخ سریع
- کشیدن و رها کردن ابزارک ها
- یادداشت بازدیدکنندگان
- تجزیه و تحلیل گوکل
حرفه ای
- حداکثر سه اپراتور گپ
- 100 راه انداز ChatBot
- 24/7 چت زنده
- ادغام ایمیل
- ادغام پیام رسان
- اطلاعات بازدیدکننده
- برنامه های تلفن همراه+ دسک تاپ
- پاسخ سریع
- کشیدن و رها کردن ابزارک ها
- یادداشت بازدیدکنندگان
- تجزیه و تحلیل گوکل
کسب و کار
- حداکثر سه اپراتور گپ
- 100 راه انداز ChatBot
- 24/7 چت زنده
- ادغام ایمیل
- ادغام پیام رسان
- اطلاعات بازدیدکننده
- برنامه های تلفن همراه+ دسک تاپ
- پاسخ سریع
- کشیدن و رها کردن ابزارک ها
- یادداشت بازدیدکنندگان
- تجزیه و تحلیل گوکل
پریمیوم
- حداکثر پنج اپراتور گپ
- 100 راه انداز ChatBot
- 24/7 چت زنده
- ادغام ایمیل
- ادغام پیام رسان
- اطلاعات بازدیدکننده
- برنامه های تلفن همراه+ دسک تاپ
- پاسخ سریع
- کشیدن و رها کردن ابزارک ها
- یادداشت بازدیدکنندگان
- تجزیه و تحلیل گوکل
حرفه ای
- حداکثر هفت اپراتور گپ
- 100 راه انداز ChatBot
- 24/7 چت زنده
- ادغام ایمیل
- ادغام پیام رسان
- اطلاعات بازدیدکننده
- برنامه های تلفن همراه+ دسک تاپ
- پاسخ سریع
- کشیدن و رها کردن ابزارک ها
- یادداشت بازدیدکنندگان
- تجزیه و تحلیل گوکل
بهترین و کاربردی ترین برنامه موبایلی در خدمت شماست...
اخبار
بینش برای کمک به شما در انجام آنچه انجام می دهید بهتر ، سریعتر و سود آور تر است. وبلاگ کامل را بخوانید
ما همیشه سعی می کنیم تا حد ممکن در کنار شما باشیم
گوش دادن فعال را تمرین کنید و از طریق آن پیروی کنید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
تماس با ما